سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله علمی

نظر

 

یک چیز ، فایلهای ویدئویی بزرگ هستند که به سرعت پهنای باند و فضای ذخیره سازی سرور شما را می خورند. این به معنای اشکالات و خطاهایی است که افراد سعی در مشاهده آنها دارند و همچنین مشکلات سازگاری و کیفی بالقوه برای افرادی که از مرورگرهای مختلف یا دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند .

آنچه در عوض به آن نیاز دارید یک بستر میزبانی ویدیو است. اگرچه YouTube محبوب ترین گزینه است ، اما به هیچ وجه تنها نیست. بسته به اهداف شما ، ممکن است بهترین انتخاب نباشد ، به ویژه اگر در حال اداره مشاغل هستید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید با یک کمپین ویدئویی به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید یا از تبلیغات ویدیوهای خود درآمد کسب کنید ، YouTube ممکن است یک انتخاب مناسب باشد.

سایر سایت های رایگان میزبانی ویدئو مانند Vimeo یا گزینه پولی مانند Wistia بهتر است اگر می خواهید ترافیکی به وب سایت خود برسانید ، تبدیلات و تعامل در سایت خود را بهبود ببخشید یا به تجزیه و تحلیل دقیق عملکردی نیاز دارید.

مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید؟ بیایید نگاهی به بهترین سایت های میزبانی ویدیو بیندازیم و نکاتی را برای انتخاب مورد مناسب برای کسب و کار خود به اشتراک بگذاریم.

 

یوتیوب

در اینجا سایت میزبانی ویدیوی محبوب تری وجود ندارد که هر دقیقه بیش از 300 ساعت ویدیو بارگذاری شود. علاوه بر میزبانی از ویدئوها ، یوتیوب به خودی خود یک کانال اجتماعی است و دومین کانال بزرگ در جهان است. همچنین این اتفاق متعلق به بزرگترین موتور جستجو (Google) است ، به این معنی که بسته به یک یا دو مشت کاربر عظیم و دارای رتبه های بالاتر در نتایج جستجو. نیازی به ذکر نیست که تجزیه و تحلیل دقیق فیلم برای کمک به شما در اصلاح آنچه یک ویدیوی محبوب را ایجاد می کند ، است.

اگر می خواهید مخاطبان زیادی پیدا کنید ، می خواهید با فیلم های YouTube خود پیروان کسب کنید یا می خواهید از محتوای خود کسب درآمد کنید ، ممکن است YouTube مناسب شما باشد

 

ویمئو

حساب پایه و اساسی Vimeo به شما امکان می دهد تا در هر هفته حداکثر 500 مگابایت آنلاین بارگذاری کنید ، در کل 25 گیگابایت در سال. همچنین به برخی از تنظیمات حریم خصوصی و آمار اولیه دسترسی خواهید داشت.

ویدیوها به طور پیش فرض بدون آگهی هستند و از طریق دستگاه سازگار هستند و محدودیتی در پهنای باند ، اندازه پرونده یا مدت زمان آن ندارند (به شرطی که در حد ماهانه برنامه شما باشد.)

جامعه Vimeo به اندازه YouTube نیست ، بنابراین مخاطب بالقوه شما کمی کوچکتر است ، اما این پلتفرم به دلیل کیفیت بالاتر ، محتوای حرفه ای تر - به علاوه برای مشاغل و حرفه ای های خلاق شهرت دارد.

 

Dailymotion

Dailymotion حساب های رایگان و پولی و همچنین یک برنامه شریک ارائه دهنده درآمد آگهی و افزایش مواجهه را ارائه می دهد.

ویدیوها بدون تبلیغات نیستند ، اما برخلاف مدل چهره شما در YouTube ، به طور پیش فرض در انتهای ویدیو پخش می شوند. مانند هر دو گزینه دیگر ، فیلم ها می توانند در هر وب سایت دیگری جاسازی شوند.

فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود است ، اما اندازه پرونده ها به 2 گیگابایت می رسد و فیلم ها نمی توانند بیش از 60 دقیقه باشند. همچنین ، تجزیه و تحلیل محدود است ، حتی برای حساب های پرداخت شده.

 

برگرفته از مقاله ی بهترین سایت های اشتراک ویدیو

quickreview.ir/best-video-sharing-websites